kom igen

Dags att börja stänga av datorn och chilla ner lite. Göra sig i ordning och läsa och fixa lite innan det är dags att krypa ner i sängen. I morgon är det måndag, suck. Det betyder lååååång skoldag för min del, inte alls kul. Sen kommer jag väl behöva plugga lite, det är nämligen nationella matte C på tisdag som kommer gå åt helvete. Har dessutom en hel del annat skolarbete som måste göras, får se vad jag orkar och känner för efter skolan i morgon.

Jag vet att jag har sagt det väldigt många gånger(börjar bli lite uttjatat, men ni svarar ju aldrig :S), men jag tycker att min blogg börjar bli så tråkig med att bara skriva vad jag gör varje dag, vem vill läsa det hela tiden liksom, blir rätt långtråkigt, tycker ni inte? Så nu ber jag er snälla, skriv ner lite förslag på vad jag kan skriva här i bloggen förutom vad jag gjort och så, något speciellt ämne? En frågestund(krävs dock ett par till läsare för det)? Ge mig förslag så ska jag ta upp det :) Det finns vissa grejer jag tänkt på att jag vill göra, men känner att jag inte riktigt har tillräckligt många läsare för det, och det är väldigt synd!

puss och kram




ännu en bild på mig ifrån förra valborg, gud vad fjortis jag ser ut alltså, skäms!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0