kärleksförklaring

Sedan första dagen jag såg dig, har du förändrat mitt liv helt. Jag kommer aldrig att bli mig själv igen. För mig betyder du hur mycket som helst, utan dig skulle det kännas fruktansvärt tomt. Hos dig finns vänskap, humor, kärlek och spänning, man vet aldrig vad som kommer härnäst. Du tar mig alltid ut på nya äventyr.
Jag ska aldrig låta någon ta din plats. Alla borde få ha någon som dig.
Om jag inte hade upptäck dig den där dagen, skulle jag ha gått miste om något underbart, det skulle varit väldigt synd.Du finns alltid där när man behöver dig, och jag vet att du aldrig skulle kunna göra mig illa. Du är en sådan otroligt bra lyssnare, du kan ses som ganska tystlåten men det gör dig till en bra lyssnare. När jag behöver prata kan du bara finnas där med mig, utan att säga något, med bara din närhet känns allting genast mycket bättre.Jag lovar att jag aldrig ska lämna dig, och jag vet att du inte kommer lämna mig heller. Vi kan helt enkelt inte vara isär. Jag älskar dig, du är bland det bästa jag äger och så kommer det alltid att vara.
Min underbara...
















... TWILIGHT SAGA KOLLEKTION!



TA DET MED EN NYPA SALT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0