Grattis gånger tre

Alla vet väl att det är Robert Pattinsons födelsedag vid det här laget? (Skrev i mitt förra inlägg)
Men att det är den 13 maj betyder också att Linn och Linnéa har namnsdag. Och vad heter jag i mellannamn? Jo, Linnéa. Och vad heter min bästavän? Jo Linn.
Så idag har vi många att gratta. Först och främst Rob som jag nämnt ett par gånger nu haha, Sen min älskade Linn som har namnsdag på riktigt idag, och sen jag(plus mamma och lillasyster) som heter Linnéa i mellannamn. Så grattis till alla oss idag! Och såklart grattis till er alla andra Linn och Linnéor idag!


grattis(igen) till födelsedagsbarnet!


Grattis(igen,haha) till världens bästa namnsdagsbarn!


Och slutligen Grattis till det coooooola andra-namnsdagsbarnet!


puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0