fredag första maj

Hej!
Är ni vakna? Själv vaknade man för em tio minuter sen eller så, hehe. Brukar aldrig sova såhär länge :O Mnen antar att det behövdes.
Gårdagskvällen var skitt bra! Vi var på lunda hela kvällen och i början var vi några stycken där men mot slutet av kvällen var halva skolan där, jag skojar inte. Det var verkligen as mycket folk där och man kände i princip alla, skit kul! Vad gjorde ni igår?

Idag tror jag att massa ska till Fridaf på dagen/kvällen, är inte helt säkert men håller er uppdaterade haha.
Nu är det dags för frukost och sen en dusch, vill ut i det jättefina vädret!
Puss


såhär såg jag ut för exakt ett år sedan(bilden tagen på valborg förra året), det är rätt stor skillnad på hur jag ser ut idag!. Tyvärr har jag ingen bild på hur jag ser ut idag, men det kommer snart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0