fjortis tider

Ja, vi har alla haft en liten fjortis period, men det kan variera från person till person hur länge fjortis perioden varar och hur pass mycket fjortis man är, haha. Men vi har alla varit där, någon gång!
Själv hade jag min fjortis period från mitten av sexan och hade den till första terminen i åttan, kan ha fortsatt lite i hela åttan också, är inte helt säker. Jag var aldrig en mega fjortis, men fjortis det var jag allt.
Här är tre bilder från den tiden i mitt liv, fler får ni se en annan dag haha.

OBS! Detta är bilder jag skäms för, verkligen. Tro inget annat!

såhär ful var jag i sexan, pinsamt! Barbie rosa läppstift och orange i ansiktet. Kolsvart runt ögonen och fjortis plutet på munnen, usch. Att man tillät sig själv att se ut såhär!


såhär såg jag ut i sjuan,  inte lika orange men posen och bilden i speglen säger väl allt?


foundation på läpparna såklart, utan det kunde man ju inte gå omkring(sjuan) Och den älsakade KSSS tröjan såklart! Lägg märke till hur kort mitt hår var.

Som sagt, det är sådana bilder man idag skäms över, herregud alltså! Vad säger ni, är jag inte mycket finare idag? (a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0