det glada är borta

Förlåt nu kommer jag här och klagar igen, men måste skriva av mig lite.
Jag har nu grov ångest över skolan. Jag har massa viktiga arbeten som ska in nu snarast, men alldeles för lite tid. Jag försöker att prioritera rätt grejer, och göra dom bra. Men jag är alldeles för stressad och ingenting blir bra. Mitt so arbete som jag annars skulle kunna bli helt okej nöjd med om jag gör mitt bästa suger, verkligen suger och jag vill bara skriva om allt, men jag har ingen tid! Vet inte vad jag ska göra, får bara mer och mer ångest och mer och mer stress, jag orkar inte! Som sagt alldeles för mycket att göra men alldeles för lite tid!
Och ni som säger att det snart är sommarlov och att man ska härda ut tills dess, hur fan ska jag kunna härda ut när mina betyg står på spel, och jag inte har varken tiden eller orken eller lusten att lägga allt jag har på arbeten? Jag orkar seriöst inte. Det mest störande är att jag vet att jag kan såååå mycket bättre än det här, men jag har INGEN TID!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0