bild

Kom hem från skolan för några timmar sedan. Slutade ju 12 som jag skrev i inlägget nedan, sen drog jag med Linn till vby och käkade sen drog jag hem för att plugga. Så nu sitter jag här sjukt uttråkad med spanska boken i högsta hugg, aldrig roligt. Men har man spanska prov dagen efter så har man, tyvärr.

Tänkte bara slänga in en fan-made poster till New Moon(uppföljaren till Twilight) Den är på Taylor Lautner som spelar Jacob Black.




visst är han sjukt snygg på denna bild? Kolla bara kroppen och ansiktet, ja hela bilden! Det är alltså inte bara Edward man kommer dregla över i nästa film!


Jag vet att det har blivit rätt mycket Twilight grejer på bloggen den senaste tiden, och det kommer att bli det ett tag framöver då jag är beroende av det, så är det bara. Men vissa bilder och videos vet jag att ni gillar, ellerhur?

Kommentarer
Postat av: sara

aa den där postern är ass snygg!<3

2009-05-06 @ 17:49:23
URL: http://twilightsara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0