vad tycker ni?

Hej!
Satt nu precis och funderade över om jag kanske skulle ta och skapa en kategori med namnet "Twilight". Vad skulle ni tycka om det? Där skulle jag då ha allting som har med Twilight att göra samlat på en plats så kan ni som gillar Twilight bara klicka på den kategorin och få fram det, tyvärr blir det ju negativt för de som inte gillar det. Det skulle ju såklart betyda ännu mera Twilight här i min lilla blogg. Det skulle då vara allt från videos, citat, bilder, nyheter, Ja allt som har med Twilight att göra. Eller vill ni hellre att jag strunat i den idén och kör på som jag brukar ungefär?
Jag som är galen i Twilight som ni märkt, tycker det är roligt med alla dessa Twilight bloggar som finns, men det känns som att alla skriver om samma sak hela tiden, om samma nyheter liksom. Jag kommer inte att bli som de eftersom jag bloggar om mitt liv och min vardag, inte bara om Twilight som dessa bloggar gör. Men ändå känns det som att jag blir så överdrivet tjatig när jag tar upp Twilight hela tiden, men jag har hela datorn full av bilder haha.
Får väl helt enkelt tänka på saken, och som sagt vill jag gärna höra era åsikter om saken!

Sen undrar jag fortfarande om det finns någonting ni saknar i min blogg? Något som kan göra den bättre. Jag personligen tycker den är ganska tråkig, men kan ändå inte komma på något som skulle kunna göra den bättre.
Känns som att om jag skulle ta lite inspiration från andra bloggar med massa saker(kommer inte pånågot bra exempel) så skull den bli så opersonlig på något sätt, men jag vill samtidigt göra den roligare, hm belslutsångest?


vad säger ni? Vill ni se mer sånt här? Alltså Twilight bilder och dylikt?

pussss!

Kommentarer
Postat av: linnea

Klart du ska ha en twilight kategori! ;)

2009-03-22 @ 15:28:42
URL: http://twerds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0