twilight nörd som jag är

japp, som rubriken lyder, så är jag fortfarande en Twilight nörd. Förlåt, men jag kan inte hjälpa det. Dock är jag inte lika beroende som förut.
Jag tänkte iaf ta mig en dusch nu för att sedan kunna fortsätta plugga inför gympa provet i morgon, men först tänkte jag slänga in en bild ifrån Twilight(såklart), eftersom jag har hela datorn full av Twilight- bilder, hehe. Okej, jag är nog fortfarande läskigt beroende. Men jag är långt ifrån ensam kan jag tala om, och det känns lite tryggt :)
Borde dessutom få hem den fjärde boken på svenska snart. Har nämligen besällt den från någon sida, den släpps inte i butiker förens om prick en vecka !

C Ya!
pussss


Detta kanske inte är den allra snyggaste bilden på Edward, men herrejävlar vad snygg han är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0