torsdag

Hej!
Försov mig idag igen, har nu gjort det nästan varje dag denna vecka, inte alls likt mig. Men jag har bara inte orkat gå ur sängen på mornarna längre, är ju så himla trött. Men sprang iaf iväg till skolan och kom endast 5 minuter sent så det var ju inte så farligt. Hoppas jag lyckas komma i tid till mentorstiden i morgon. Slutade sen tidigt, tio i två och sen gick jag och Malin hem hit till mig för att plugga på gympa provet som vi har i morgon. Vi var faktiskt duktiga på att plugga, och vi lyckades förstå ganska mycket. Men måste dock plugga resten av kvällen för kan verkligen inte allt -_- . Så nu vet ni vad jag kommer ägna min kväll åt, oooooooooorkar inte!!!! Kul att jag är skoltrött efter en skolvecka, har ju precis haft lov -_- .

Vi hörs, ha det bra!
Pussssssss



gammal bild på mig och malin, jag blundar men orkar inte leta runt efter de andra finare bilderna hehe :)

Kommentarer
Postat av: malin

det där va iaf inte den fulaste :P ♥

2009-03-06 @ 19:50:35
Postat av: Jenny

haha nej, det har du rätt i ;)<3

2009-03-06 @ 19:59:47
URL: http://typjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0