torsdag

Hej!
Första dagen i skolan för mig idag eftersom jag varit hemma och varit sjuk under veckan. Det har därför kännts som om det är måndag för mig hela dagen. Medans alla mina kompisar säger att det känns som fredag säger jag att det känns som måndag, haha. Men det är ju inte så konstigt.
Tycker att vädret idag har varit lite skumt. Först på morgonen tänkte jag att det skulle bli jätteskönt vår väder även idag så jag tog min skinnjacka och tygskor, det var lite dumt att ta som skorna som är så kalla eftersom det faktiskt började snöa helt plötsligt idag. Först när jag och tjejerna satt på Majas så snöade det jättelite så vi kunde inte riktigt uppfatta om det var snö eller inte, men kom fram till att det faktiskt var det och blev lite smådeprimerade. Sen när vi sitter på No lektionen så säger Linn med en typ chockad röst "Jenny, kolla ut" och jag fattar ingenting, så hon pekar mot fönstret igen och jag tittar och ser att det snöar as mycket, och båda vi blir as besvikna, haha. Sen slutade det snöa en kort stund efter, men ändå. Man tycker ju ändå att det borde vara vår nu!

Nu blir det snart middag tror jag, sen vill jag läsa lite Twilight, hehe. Förlåt för att jag bombar ner bloggen med Twilight i massa olika slag(bilder,videor,citat mm), men jag tycker om, nej älskar Twilight så.. Det ju trots allt min blogg.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0