torsdag

Hej!
Nu är det äntligen avklarat. Jag pratar såklart om vårat uppträdande inför hela skolan idag. Det var inte alls lika hemskt som jag tidigare trott men det var riktigt nervöst, men tyckte det gick helt okej =). Men nervositeten(stavning?) har dock inte släppt ännu. I morgon har vi TVÅ nationella prov i engelska som jag verkligen hatar och suger på, så det är jag sjuukt rädd för. Det kommer vara jättesvårt och usch. Trodde vi bara skulle ha läs och hörförståelse engelska nationella i morgon och berättelse om två veckor, men icke sa nicke. Nu ska vi tydligen ha båda två i morgon, och det är dessutom fredagen den 13:e, hur ska detta gå? Helt seriöst, det kommer inte gå bra. Jag vet jag har lite dåligt självförtroende men jag verkligen hatar engelska eftersom jag är så pass dålig på det, så morgondagens prov är absolut inget att se fram emot, usch så hemskt!!!!

pussss

Kommentarer
Postat av: Sandra

aw :) det gick säkert jätte bra, du kommer klara de! :)

2009-03-13 @ 14:57:23
URL: http://shillnertz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0