tisdag

Hej!
Usch, på torsdag gäller det. Jag pratar såklart om dagen då jag ska skämma ut mig inför hela skolan -_-, vi ska ju som sagt spela upp våran låte inför hela skolan och jag är sjuuuukt nervös alltså, det är sjuuukt!
En glad nyhet är att jag har fått min bok idag!!! :D Fjärde boken i Twilight serien på svenska då, som egentligen kommer ut i affärerna på torsdag, vet ni hur glad jag är eller? :D Ni som inte vet det så heter den "så länge vi båda andas". eller på engelska "breaking dawn". Har längtat efter boken as länge, och nu kommer jag säkert sitta hela kvällen och bara läsa istället för att plugga, som jag egentligen borde göra hehe, inte bra.

Men nu kom min lillasyster hem så jag ska fixa mat till henne och mig nu, sen hjälpa henne med läxorna och dyligt.
Pussss


såhär ser boken ut, dock är denna tagen från google eftersom jag inte orkade lägga in bilder idag.


UPDATE: detta skull ha publiserats för cirka 40 minuter sedan

Kommentarer
Postat av: sara

förlåt för att förstöra din lycka, men jag såg boken i affären i söndags :P

2009-03-10 @ 21:41:20
URL: http://justlikesara.blogg.se/
Postat av: Jenny

jasså haha. Då har den väl släppts tidigare, men spelar roll jag har den iaf nu :D Men lite skumt är det för den skulle släppas den 12:e mars och det är på torsdag? ;P

2009-03-10 @ 22:20:16
URL: http://typjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0