tisdag

Hej!
Har inte så mycket att skriva egentligen. Idag hade jag och Linn våran gympalektion och det gick väl sådär tyckte vi, men tydligen tyckte våran gympa lärare att det gick betydligt bättre, skönt att höra!
Efter skolan drog jag och Linn in till vby för att handla till nationella imorron haha ;P, men vi fastnade på donken och hade det skit kul som alltid :). Efter det har jag bara läst ut min bok(så länge vi båda andas, twilight serien) och chillat eftersom jag typ är sjuk igen, inte bra!

Men nu måste jag stänga av datorn mamma och pappa har typ infört något nytt- jag får inte sitta vid datorn senare än 10 på vardagar, även fast det är min egna dator, hm. Dessutom har jag nationella engelska C i morgon, som kommer gå åt helvete och jag har sovit dåligt de senaste dagarna, så ja ni förstår nog att jag behöver sova om en stund.
Vi hörs!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0