sunday

Hej!
Ångest söndagen är här -_-. Och ni har väl inte glömt bort att vrid fram klockan en timme till sommartid?
Gårdagskvällen med Linn var mys, som alltid. Vi bara chillade framför Tv'n.
Meningen är att jag idag skulle plugga, men har inte börjat med det ännu, känner mig inte motiverad alls, usch det känns super tråkigt att sätta sig med massa plugg, även om det inte finns annat att göra heller. Dock har jag börjat städa lite smått i mitt rum. Är fortfarande inte frisk så är väldigt trött, hoppas verkligen jag kan gå till skolan i morgon, nytt projekt, och då är det aldrig bra/kul att vara hemma. Men jag tror jag orkar gå.
vad ska man göra? Jag vill läsa, men inte i den boken jag borde läsa.

förlåt för tråkigt och meningslöst inlägg men det är så jag känner mig just nu- tråkig och sjuk/trött
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0