söndag

Hej!
har inte så mycket att skriva så detta blir ett kort inlägg, men tänkte att jag ändå skulle updatera(stavning?) lite snabbt. Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket alls, skönt med lite vila. Jag har iofs skrivit lite engelska som jag planerat att göra. Hade planerat att plugga hela dagen men orkade verkligen inte så jag tog det bara lugnt.
Som jag sagt tidigare så kommer denna vecka bli hemsk, verkligen! På torsdag är det uppspelning och dagen då jag kommer skämma ut mig inför hela skolan och dö både innan och efter uppträdandet, usch! Sen på fredag är det nationella engelska som gäller, som jag är riktigt rädd inför, eftersom jag hatar och suger på engelska. Dessutom har jag fortfarande inte gjort engelska nationella muntlig, så risken är väääldigt stor att jag får göra det antingen i morgon eller på onsdag, fy, inget att se fram emot kan jag tala om! Och som grädden på moset så har jag sjukt mycket att göra vad gäller skolan alltså plugg som jag inte orkar. Förlåt än en gång för att jag bombar ner bloggen med negativa grejer om skolan hela tiden och med mina ångest tankar, men behöver skriva av mig någonstans, haha.

Ta hand om er, så hörs vi!
Pussss

Kommentarer
Postat av: greta

grädden på moset? haha :)

2009-03-08 @ 22:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0