slutet på lovet

Hejsan!
Nu är det härliga loet tyvärr över och i morgon börjar skolan igen, suuuuurt! -_- . Men detta lov har verkligen varit hur bra och kul som helst! Mina bruds har gjort det as bra, jag har haft det jätte mysigt och roligt med er älsklingar!
För er som undrar hur det gick med den försvunna väskan (inlägget nedan) så har den kommit tillbaka nu, pappa var och hämtade den på centralen idag så nu har jag mina grejer igen, har dock inte kollat så att allt ligger kvar får ta och göra det sen :)
Nu tänkte jag antingen titta på en film eller läsa lite innan det är dags för sängen, vill inte ens tänka på att det är skola och tidig morgon i morgon =(

Hoppas erat lov varit lika bra som mitt! Berätta gärna vad ni gjort!
Take care!
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0