skolan tar död på mig

Jag har massa plugg att göra som vanligt -_- . Jag skjuter upp det så jag blir stressad och jätteledsen och besviken på mig själv när jag vet att jag kan så mycket bättre. Så varför sitter jag då bara här utan att plugga, när det verkligen behövs? Jag orkar verkligen inte, och det känns som jag slutat bry mig, även fast jag innerst inne bryr mig alldeles för mycket. Jag har många gånger alldeles för höga krav på mig själv som jag inte lyckas uppnå alla gånger, därför blir jag besviken på mig själv och får så otroligt dåligt självförtroende. Men vad kan jag göra åt saken liksom? jag måste ha höga krav för det är så jag vill vara, jag vill kunna uppnå dessa mål, även fast jag inte gör det. Det gör mig sååå frustrerad.
Fan vad jag hatar skolan, den förstör mitt liv rent utsagt! Den gör mig stressad, ger mig dåligt självförtroende, gör mig allmänt nedstämd och trött. Jag orkar inte med skolan, men jag måste ju göra allt detta plugg. Så varför sitter jag fortfarande och skriver detta skit inlägg som om jag hade värsta vredesutbrottet?

Fan, jag måste verkligen plugga, men har ingen ork! Hur orkar ni?


(förlåt för mitt dampinlägg men kände att jag behövde skriva av mig lite, hehe.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0