plugg i massor

Ska nu ta och börja stänga av min dator och läsa lite i min engelska bok som jag måste läsa ut snabbt och skriva läslogg på, vilket betyder att jag måste läsa ungefär 300 sidor på engelska inom några (alldeles för) få dagar, så jag kommer alltså inte hinna klart med det tyvärr. Sen har jag massa annat plugg som måste göras, men inte nu ikväll, det har jag ingen ork för! Vi har ju projekt i skolan nu, och har därför inga läxor, dock har jag grejer som är sena (fy!) och grejer som ska lämnas in efter lovet och så som jag måste göra. Det betyder att nu när jag egentligen ska ta det lugnt efter skolan när det är projekt så måste jag jobba arslet av mig, jag har inte så mycket tid jag behöver för allt annat jag vill göra, jag har inte tid att plugga!

Börjar halv 9 i morgon, orkar inte! Men snart är det looooov!
massa kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0