onsdag

hej!
Imorron gäller det, fyfan vad jag är nervös/rädd inför uppträdandet. Tänk er att stå och sjunga inför hela skolan, usch vill inte ens tänka på det. Som tur är har jag malin (förhoppningsvis brevid mig) som inte kommer att vara lika nervös, kanske kan smitta av sig lite av sitt lugn till mig? ;) Vi är absolut inte dåliga, det är inte riktigt det jag är rädd för, eller lite men mest för att jag har sådan fruktansvärd scenskräck, helt sjukt! Hatar att visa upp något när folk tittar på, det kan vara allt ifrån att hålla en redovisning i skolan till att dansa på en uppvisning inför publik, men att stå och sjunga inför hela skolan, det har jag aldrig gjort förut och jag hoppas innerligt att detta blir första och sista gången jag gör det! Vi gör det som sagt för att få MVG i musik, annars hade vi ALDRIG ställt upp, inte jag iallafall.

Önska oss stort lycka till i morgon och snälllllla låt mig inte skämma ut mig så mycket som jag tänkt mig, låt mig slippa svimma på scen eller något, vore inte så kul hehe.

pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0