onsdag

Hej !
Det är redan onsdag, denna vecka har gårr väldigt snabbt tycker jag!
Nationella idag gick nog sådär, orkar inte tänka på det bara skönt att få det gjort känner jag. Hur gick det för er och vad skrev ni om? :)
Slutade rätt sent idag, och gick då hem direkt. Meningen var att jag skulle plugga eftersom vi fortfarande har så sjukt mycket att göra(pch jag skjuter upp allt så smart som jag är -_-), men eftersom jag inte mådde så bra så orkade jag helt enkelt inte så chillade bara lite. Nu hade jag tänkt mig läsa igenom NO'n och sedan läsa min engelska bok innan jag går och lägger mig. Ska läsa en som heter "Marked" och ska tydligen vara lite lik Twilight serien har jag hört, någon som har läst den? Vad tycker du isf om den?

Det är ju dessutom våffeldagen idag för er som missat det. Har precis ätit en våffla med min kära familj. Har ni ätit några våfflor idag? :)
(det blev ovanligt mycket frågor till er idag, ni kan ju gärna besvara dom ifall ni orkar)

Menmen, nu måste jag som sagt sluta skriva och börja med något betydligt tråkigare- plugga NO- atomfysik. Man hör ju hur tråkigt det låter, usch!
Pusss


GAMMAL BILD!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0