lördag

Hej!
Kom hem från en trevlig middag hos familjen Lindsö för ett tag sen. Alltid lika kul att vara där och täffa Amanda det är ju så sällan vi faktiskt ses och umgås, vilket är riktigt synd! Vi går i samma skola, bor jättenära varandra och våra familjer är typ bästavänner(?), så hur kommer det sig att vi ändå träffas så sällan? Jag vet inte riktigt, men hoppas vi kommer kunna träffas oftare nu :).
Igår var det fredag, det gick väl helt okej på nationella tror jag, det var lättare än jag tänkt mig och det känns ju skönt. Efter skolan drog jag och några brudar till vällingby och chillade ett tag för att sen dra hem och fixa sig inför kvällen som började hemma hos Sandra med en mysig tacomiddag. Kvällen slutade med att jag sov hos Linn :). Det är väl i stort sätt vad som hänt under helgen just nu. I morgon är det stan med mina päron som står på schemat. Äntligen får jag shopppa!!! :D Hoppas verkligen jag hittar lite fint nu, det behövs verkligen!

Ha en fortsatt mysig helg så hörs vi
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0