lördag (om fredag)

Hej!
Gårdagen var super mysig! Det var som sagt tema rosa, vilket betydde att alla hade något rosa på dig, jättegulligt :) Dessutom hade Malin dukat och pyntat allt med rosa, tallrikar, bestick, gerlanger(heter det så?), allt i princip och det var jättefint! Som jag skrev i mitt tidigare inlägg så skulle alla ta med sig något att äta och det var jättegott, men det blev en hel del över kan man säga.
Vi körde en frågesport "vem kan mest om malin?" och gissa vem som vann? JAG! :D
Tyvärr var jag tvungen att gå hem tidigt eftersom jag var och är sjuk, men den tiden jag var där var det super mysigt!
Tack för en underbar kväll brudar, och framförallt Malin!

Här är lite bilder ifrån kvällen.
Hade inte med mig min kamera så därför har jag lånat alla dessa bilder(står vems)! Hoppas det var okej, annars får ni säga till så tar jag bort dom :)


här är under middagen (lånad från kajsas blogg)


kolla vilken gullig dukning! (Lånad från Jossans blogg)


En söt bild på Moa och Sandra (lånad från moa)


Söta Linn och Natta (även denna lånad av moa)


Haha. Sandra, Greta och Madde (lånad av moa)

Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0