här måste shoppas

Just nu är jag sjukt shoppingsugen. Alltså sådär verkligen shoppingsugen. Känner att det är så himla mycket nya grejer jag behöver och att jag inte har något att ha på mig på dagarna, hatar den känslan. Alla har väl säkert haft den någon gång, men nu är den verkligen stark kan jag tala om. Men krukset är att det kommer bli så sjukt dyrt ifall jag skulle köpa allt jag vill ha/behöver så det är inte så kul. Men har bestämt mig att jag måste ta mig en vända till stan för att införskaffa lie nya grejer, men vet dock inte om det blir denna helg eller om jag kan stå ut till nästa.
Så nu vet ni det också, JAG MÅSTE SHOPPA MASSA, BEHÖVER MASSA NYA GREJER! (förlåt för utbrott)

Pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0