Fy Jenny!

Det är sådan otur att jag fick vara hemma och vara sjuk idag, när det var så sjukt fint vår väder ute! Nu hoppas jag verkligen på fint väder i morgon med, skulle vara så skönt! :)
Däremot ser jag inte så mycket fram emot den tiden i skolan och efter skolan nu fram till påsklovet då jag har jävligt mycket plugg att ta tag i. Listan kan göras väääldigt lång och jag har så fruktansvärt dåligt samvete och känner mig så dum, för jag har faktiskt inte tagit tag i en enda plugg-grej på hur länge som helst, så allt läggs bara på hög. Fy! Varför gör jag såhär mot mig själv egentligen? Jag vet ju hur det kommer bli sen, stress,stress och ännu mera stress och sura miner. Jag vet ju själv att jag blir så sjukt besviken på mig själv när jag gör såhär och hur pass dåligt jag mår under den perioden, och möjligtvis efter ifall jag inte kunnat göra mitt bästa och då inte når målen jag har. Usch på mig, nu måste jag verkligen skärpa mig för det här går inte längre!

pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Hej! Menar du kopiera bilder? =)

2009-03-19 @ 16:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0