Friday

Hej!
Äntligen är det helg! Gud vad härligt det känns, en två hela dagar slipper vi skolan, känns det inte skönt underbart?
Har inga planer alls för ikväll, eller jag har planer på att bara vara hemma och ta det lugnt för en gångs skull, det kan behövas. Nästa vecka är ingen rolig vecka alls kan jag tala om, det är "bäst i väst"- tävlingen, uppspelning inför hela skolan :O, sen nationella prov i engelska som jag är sjuuukt nervös inför, men det värsta kommer bli uppspelningen alltså, herregud kommer typ dö!. Ser inte fram emot veckan alls! Slutade i alla fall tidigt idag 12:10 och jag gick då hem för att chilla. Jag städade faktiskt rummet och har precis sett klart "she's the man" och måste säga att han som spelar Duke- Channing Tatum är en dröm-pojkvän. Så snygg och gullig så det finns inte (Börjar komma ikapp Edward här,hehe). Någon som håller med mig?
Jaja, nu ska jag sluta dregla ner min blogg(usch) med snygga killar, och istället kolla runt lite på datorn innan det serveras middag här hemma, mums :)

Take care!
Pusss


Kommentarer
Postat av: malin

ja gud ja, han är en riktig heting! ;)

2009-03-06 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0