Fredag

Hej!
Äntligen är det fredag! Fyfan vad det känns skönt! Blir överlycklig varje gång det blir fredag, haha. Tycker det är skönt ävn fast jag bara har gått två dagar i skolan denna vecka hehe. Men känner att jag måste vila upp mig för nästa vecka blir förjävla jobbig asså, verkligen mördar veckan! Vi har minst en inlämning/prov varje dag, skojar inte. Det är helet sjukt verkligen. Tror vi har 3 prov inklusive nationella, inlämningar samt att jag och Linn har våran gympa lektion som känns väldigt stressande eftrsom vi inte börjat planera :S. Men slut pratat om det, nu har jag en hel skön helg framför mig!

Idag/Ikväll blir det en lugn och mysig kväll hemma hos Sandra. Jag och tjejerna(inte alla tyvärr) ska ha pizzakväll och då baka pizza tillsammans och bara umgås. Alltid lika kul med mina bruds. Jag älskar verkligen er!

tänkte lägga in lite bilder ifrån förra fredagens tacofredag även då hemma hos Sandra :)



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0