FREDAG

Hej!
Det är f r e d a g ! Fan vad härligt det känns! Ska utnyttja denna helg bra, måste bli frisk. Det har varit en skön dag än så länge, skola i ett par timmar, med No prov sista lektionen som gick ganska bra med tanke på att jag knappt pluggat någonting. Åkte sen en snabbis till vby bra och kom hem för en timme sen kanske.

Ikväll är det tjejmiddag hos Malin som gäller. Det är knytkalas så alla ska ta med sig någon mat, super mysigt och smart! Malins blogg fyller ett år idag så grattis till den! Det är också dresscode pink, så det blir en pink lady kväll. Lite små jobbigt för mig som aldrig klär mig i rosa, äger inget rosa överhuvudtaget :S, men jag ska allt hitta på något!

take care
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0