fråga

Nu ska jag titta på Gossip girl :)

Jag undrar fortfarande vad ni skulle tycka om att jag skulle skapa en Twilight-kategori där jag skulle samla alla mina inlägg som är relaterade till filmen/filmerna och böckerna. Tycker ni i nuläget att jag nämner och skriver om Twilight alldeles för mycket eller är det bra? Är det jobbigt eller vad tycker ni helt enkelt? Jag vill veta, för jag vet inte riktigt hur jag ska göra, hehe. Så som sagt, tyck till om jag ska skapa en Twilight kategori, eller hur jag ska göra kring detta.
PS. Om jag skapar en Twilight kategori kan det bli så att om jag inte har något att skriva eller inte har tid så kanske jag bara slänger in en bild eller så för att ni ska ha något att läsa/titta på. haha.

xoxo/ J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0