för din skull Kajsa :)

Hej!
Efter klagomål från Kajsa på att jag inte bloggat på ett tag (vilket jag kan hålla med om) så kommer här ett inlägg. Idag har jag varit i skolan från 8-16.30 slutade dock runt 3 tiden men var kvar och övade på våran musikgrej. Har nu varit hemma i knappt en timme och bara ätit och chillat, är sådär äckligt trött nu igen, riktigt jobbigt. Känns som att hur mycket man än sover om nätterna så blir man inte piggare och jag orkar typ ingenting p.g.a tröttheten. Det är inte alls kul.
Om ni vill veta varför jag bloggar så lite nu för tiden är för att jag faktiskt inte har någon lust och jag känner att jag inte har någonting att skriva. Det blir ungefär att man gör samma sak varje dag nu under skoldagarna. Man är i skolan, antingen kommer hem och chillar eller pluggar, eller så är man med kompisar sen äter man och sover i princip. Ska jag då skriva det varje dag "hej idag har jag varit i skolan och varit med kompisar nu ska jag äta sen sova, hejdå". Vem vill läsa en sådan blogg? Inte jag iaf, tycker det är så meningslöst. Men om ni ger mig tips på vad jag kan skriva här i bloggen som ni tycker vore roligt och/eller intressant så kommentera gärna. Som jag sagt tidigare så blir jag jätteglad då ni berättar vad ni tycker är bra, vad ni vill se mer utav o.s.v. Det gör både bloggen roligare och hjälper mig lite på traven! :) Så tänk vad ni vill läsa om här, lämna en kommentar om det och så ska jag försöka ordna det, bra va? :D

Tillsist vill jag bara säga att jag har världens underbaraste vänner, tack för att ni finns!
pussssss


bjuder dessutom på denna fula och omgjorda bild på mig, hehe. Man måste ju bjuda på sig själv

Kommentarer
Postat av: malin

jag tycker den är fin :)

2009-03-06 @ 19:51:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0