tjoho

Hej!
Tänkte börja med att skriva att jag lever, tro det eller ej. Jag har bara inte haft någon lust att sitta vi datorn och blogga nu efter midsommar då det varit super härligt väder och jag har umgåtts med Linn nu innan hon åkte iväg till Peace and Love igår. Saknar dig redan gumman, men jag vet ju att du har det super kul! :)
Midsommar var som det är varje midsommar, dans runt stången(ja, vi gör det som traditon), femkamp(tradition), misommar mat och allt annat som är ja, tradition haha. Första midsommaren jag varit med om med undantag året jag vet två år som det inte regnade, sjukt egentligen. Hade i stort sett bra vädet hela midsommar helgen, sen kommer jag hem till ett härligt väder hemma i Stockholm, kan det bli bättre? Svårt att tro, men det kan det faktiskt. Jag låg ute och solade heeeeela dagen idag, utan solkräm, och vad händer tror ni? Såklart bränner jag mig, fan också. Jag som ville ha lite färg innan jag drar iväg till Grekland (5 juli), så jag tänkte schteka hela dagen, och märkte inte ens att jag blev röd, attans alltså! Dessutom är Linn borta och jag saknar henne, men som sagt så vet jag ju att hon har det bra och då blir jag glad iaf. Och Mickis åkte till Turkiet i morse, sa hejdå till henne igår då vi var i stan och sedan solade(solarium), men jag säger det igen, ha en jättehärlig resa gumman :)
I morgon blir det att träffa mina ffavorit brudar(även fast några av dom är borta), för att planera då vi ska åka till Kajsas land denna sommar också, det ska bli såååå kul! Vi var som sagt där förra sommaren några stycken och vi hade det verkligen sjukt kul, längtar!

Nej, nu avslutar jag detta långa inlägg, och förlåt att jag uppdaterat dåligt och skrev så långt nu!
Vi hörs :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0