Sommar Limited Edition

Marabou Mjölkchoklad har kommit med en fräsch nyhet bland sin mjölkchoklad, nämligen med smak av jordgubb. Denna smak kommer bara att finnas i affärerna ett litet tag, så passa på att smaka den innan den tas bort. Jag smakade en idag och jag tyckte faktisk bra om den, väldigt god. Det är små bitar av frystorkade jorgubbar i :) Ni borde testa den!

Hittade bara bilder från en blogg, vet dock inte vilken. Eftersom den är å ny så finns det inga bilder på google och jag kan inte lägga in bilder på denna dator.
Om du som har bloggen ser detta och inte vill att jag ska lägga ut eller om du vill bli länkad, så säg till så fixar jag det :)



pussss

Kommentarer
Postat av: greta

180 gram?! Hmm

2009-06-14 @ 01:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0