MTV Movie Awards

För er som inte vet så var det MTV Movie Awards natten till idag. Jag såg det tyvärr inte, då jag låg och sov hehe. Men iaf, så var det massa från Twilight som var där och tog emot priser och så visades även New Moon trailern för första gången som jag har i ett inlägg nedan.
Twilight gänget tog hem 5 av 6 möjliga priser, riktigt roligt tycker jag!
Självklart går det att se detta här i Sverige på lite bättre tider(tycker ändå de är rätt konstiga, vissa iaf) och här har ni tiderna:

Onsdag 3/06, 13:30
Torsdag 4/6, 13:30
Torsdag 4/6, 19:05
Fredag 5/6, 14:30
Fredag 5/6, 23:30
Lördag 6/6, 09:00
Lördag 6/6, 16:25
Söndag 7/6, 09:00
Söndag 7/6, 16:25

Jag kommer själv att se det någon av dessa tider :)

Lite bilder från galan:



Rob och Kristen tar emot priset för bästa kyss


Rob tar emot pris för bästa manliga skådespelare


Robert och Kristen igen

Vad gillar ni sådana inlägg? Är det kul eller tråkigt?
Kom igen nu, säg vad nu tycker, vill höra era åskiter :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0