Mina brudar

Det slog mig just att jag har endast 3 dagar kvar i grundskolan. Jag har blandade känslor inför detta. Det ska såklart bli superskönt med ett långt och härligt sommarlov som jag känner att jag behöver och förtjänar. Sen ska det också bli grymt skönt att lämna min nuvarande skola och börja om på nytt med lite nytt och förhoppningsvis mognare folk. Däremot är det en stor nackdel med detta. Jag är livrädd för att jag och mina älskade AE4 brudar ska splittras om bara några få dagar. Det känns jättehemskt och sorgligt. Vi har nu gått med varandra i hela 3 år och vi har en grym gemenskap och såklart älskar jag dom sjukt mycket. Vi har varit med om både med och motgångar men finns alltid här för varandra. Vi 14 tjejer kommer snart att splittras, och jag erkänner att jag är jätterädd för detta. Visst kommer jag att träffa massa nya fantastiska människor, men jag vill verkligen inte tappa kontakten med mina brudar. Alla våra tjejkvällar är bäst och alla andra dagar och tillfällen jag får spendera med mina tjejer, ni gör min dag verkligen.
Jag vet att jag inte kommer att tappa alla, vissa kommer jag ha kontakt med och förhoppningsvis umgås med även under min gymnasitid. Men jag vet också att det inte kommer att bli så med dom alla. Och det är just det som skrämmer mig. Jag vill ju inte tappa kontakten!

Ni har säkert redan sett dessa bilder, men lägger ut dom ändå. Några av våra gruppbilder.















JAG ÄLSKAR ER SJUKT!

Kommentarer
Postat av: greta

bläääää det suger! Själv försöker jag tänka optimistiskt och intalar mig själv att vi visst kommer att vara vänner. Och om man bara anstränger sig så lyckas vi! :)

2009-06-04 @ 18:13:55
Postat av: Jenny

Aa du har helt rätt inställning Greta! :D Ja ellerhur, vi lyckas om vi anstränger oss :)

2009-06-04 @ 19:17:53
URL: http://typjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0