datorn

Jag vet att bloggen blivit lite tråkig nu när jag inte kunnat skriva då min dator inte fungerar. Visst kommer jag ha möjlighet att blogga nu när den bärbara datorn är lagad, men det kommer änå inte bli samma sak. Jag personligen tycker att det är mycket svårare och jobbigare och det blir inte lika bra inlägg då jag inte har min egna dator där jag har alla mina bilder och sådant jag behöver för inspiration. Så därför kommer bloggen förmodligen bli lite lidande ett tag framöver, tills min dator är fixad. Och jag vet inte när det kommer att ske, jag har som sagt virus och vet inte hur jag ska f bort det eller om datorn någonsinn kommer att fungera igen, det är bara attt hoppas, så hller jag er uppdaterade.

Och vi hörs snart, när jag har någon annat än om mion dator att skria hha.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0