-

Nu kommer ännu ett sådant ångest inlägg. Jag vet att jag bloggar dåligt just nu, och det beror på olika grejer. För det första så är min dator fortfarande ur funktion så det blir då mycket tråkigare att blogga när man inte har sin egna dator tycker jag. Sen har jag varken någon fantasi eller lust att blogga, eftersom jag inte kommer på något alls att skriva. Sen är det sommarlov, och då sitter inte jag inne och skriver i bloggen hela dagarna(som ni märker), det blir helt enkelt att man lägger sin tid på annat.
Jag funderar ibland på att radera bloggen helt, eftersom jag anser att en blogg skall hållas uppdaterad. Men jag märker nu hur svårt det är att hålla den så, och jag tycker om min blogg. Det är skönt att ha en när man behöver skriva av sig lite, men jag är inte bra på det, inte alls. Så jag vill radera den men ändå inte. Jag har snart haft min blogg i ett år, och jag vill då inte radera den, men samtidigt vet jag inte vad jag ska skriva, och den blir bara mer och mer tråkig.
That´s it.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0