Pictures

Är inte på humör på att skriva så det blir bara en kort uppdatering med en massa bilder ifrån igår.


här är då när vi överraskat Linn med en fin tårta ala Greta och Jenny och en daimtårta, eftersom att Linn älskar det. Såklart brann de 16 ljusen så fint och Linn blåste ut dom, fick tyvärr ingen bild på det.


under ea'n då Mickis iPod våldtar min :O (ja, vi tyckte det var roligt)


Sandra och Malin under ea'n, inte bästa kvalitén kanske


Jag och Mickis på ea'n.


Maria under ea'n


Greta och Linn under ea'n

Japp, det var lite utav min fredag i bilder, orkar inte lägga in fler även fast det finns många fler, eftersom det tar as lång tid att lägga in bilderna idag, ovanligt segt, undrar varför.
Kanske var dumt att lägga in alla bilder i stot format, hade varit smartare med små, kom jag på nu, men orkar inte byta det tar ju som sagt så lång tid.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0