twilight video

Okrj, jag har blivit en Twilight-nörd. Men jag kan inte låta bli att lägga ut denna söta video med Bellas låt som Edward skrev till henne, samt massa bilder från fimen på dom. Ni måste ju hålla med om att det är hur gulligt som helst när pojvänner skriver söta små låtar till sina flickvänner? Dessutom är låten hur fin som helst!
Tänk om man hade en som Edward, haha :)
Och bli inte förvånade om det kommer massa Twilight-bilder för som sagt så har jag helt förälskat mig i både böckerna och filmen så jag kommer inte kunna låta bli, synd för er som inte tycker om dom. Ni får helt enkelt stå ut :)
Vad tycker ni om Twilight filmen och böckerna, och denna video?



pussss

Kommentarer
Postat av: carro

du är bara så efter med att gilla det nu, alla har liksom läst5 böckerna och sett filmerna, du visste liksom inte ens att det var den där låten förän du kolla på youtube? hahah

2009-02-02 @ 21:56:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0