torsdag

Hej!
Den 5:e februari 1993 föddes en underbar människa som betyder väldigt mycket för mig. Linn fyller alltså 16 år idag och vi säger stort grattis till henne! Grattis hjärtat, jag älskar dig!

Idag var det som sagt nationella på morgonen, och jag hade inte alls behövt vara nervös för det var ganska lätt, tyckte jag. Man hade ju som sagt 2 timmar och 40 min på sig, och jag hann klart med god marginal. Efter skolan var jag och några söta flickor i vällingehus och fikade eftersom att det är Linns födelsedag!
Nu är jag jättetrött och ska snart äta, sedan duscha och måla naglarna om jag hinner, sen ska jag försöka plugga och sen sova tidigt. Måste ta igen all missad sömn.

Pussss!


UPDATE: DETTA SKULLE HA PUBLICERATS VID 17:30

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0