plugg-måndag

Hej!
Kom hem från skolan för en timme sen eller så, precis efter so provet som inte gick så bra tror jag :( . Det var några G frågor där man skulle ringa in rätt alternativ, ett eller flera. Det gick ganska snabbt. Sen fnns det 2 VG frågor och en MVG fråga som var stora och invecklade. Vi hade endast 1 timme och 20 min på oss så man hann inte alls skriva mycket, och jag kunde mer än vad jag hann skriva så hima irriterande. Usch vad sur jag blir. Men nog om det tråkiga. I morgon väntar det första svenska nationella också och sedan ett på torsdag, usch.  Men det känns skönt att ha gjort provet nu så man slipper tänka på det,men har massa andra plugg grejer att göra nu och jag har ingen ork asså, fullt upp ända fram till lovet, sen är vi lediga en vecka sen är det fullt upp igen. Vill dom ta död på oss eller?
Min måndag har mest gått ut på so provet, eller den har gjort det. Plugg hela tiden kan man säga.
Nu ska jag ta det lugnt och äta någonting sen får vi se om jag och Linn åker och tränar :)
Hoppas eran måndag har varit roligare än min!?
Puss

Kommentarer
Postat av: greta

gillade när du skrev nog med det tråkiga, och sen fortsatte på samma spår ;)

2009-02-02 @ 18:14:58
Postat av: Jenny

haha, du har rätt Greta, tycker också om det faktiskt. Nej men jag kom på det man orkar inte ändra, hoppas man förstår iaf :)

2009-02-02 @ 20:00:36
URL: http://typjennny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0