onsdag

Hej!
Idag är jag fortfarande sjukt trött, orkar knappt titta hehe. Borde plugga, eftersom det behövs, men jag orkar verkligen inte. Måste börja prioritera skolan lite mer nu annars kommer mina betyg att ryka, ingen rolig tanke. I morgon är det nationella prov i svenska C som gäller, alltså uppsats. Vi kommer att sitta och skriva i 2 timmar och 40 min, så det är väääldigt länge och jobbigt. Är nervös för känner att det kommer att vara ganska svårt.
Idag fyller Jonte år, grattis!  Tyvärr var han hemma och var sjuk idag, stackarn.
Och i morgon fylller Linn år! :D Så det blir fika efter skolan, riktigt mys.

Nu måste jag nog försöka plugga lite, ska iväg en stund senare.
Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0