onsdag

Hej!
Idag är jag både glad och trött, av olika anledningar. Jag är glad eftersom det finns så många underbara personer som sätter guldkant på vardagen, hihi :). Idag var en ganska händelserikdag som var riktigt rolig! Det börjar då med matteprov i skolan, inte alls kul eftersom jag höll på att bryta ihop under provet eftersom jag fick världens hjärnsläpp och fick inte fram mina matte kunskaper. Kunde egentligen hela provet som var as lätt men eftersom jag blev så konstig(vet inte varför jag blev det) så är jag fett besviken. Men sen iaf så skulle jag och mitt cooola och braiga band som ska ställa upp i "bäst i väst" tävlingen bara på skoj för att få högre betyg fotograferas. Men sen när vi kom dit visade det sig att det var fett seriöst och vi fick spela in radio och tv grej i studio och fotograferas. Det var sjuuukt varmt där vi spelade in tv grejen haha. Det var ganska nervöst men det var as kul faktiskt, en riktig upplevelse! Vi fick även veta att dom som kommer till final ska uppträda i K-fem i vällingby, haha synd att vi inte ens kommer att komma vidare efter uttagningen.

Dessutom får vi sovmorgon i morgon, woho! :D
Hoppas morgondagen blir lika rolig den!
Nu väntar duschen
pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0