fredag

Hej!
Idag fyller min kära pappa år och det är därför jag inte bloggat något under kvällen. På dagen så har jag och tjejerna firat Linn. Jag, Greta, Sandra och Mickis bakade tårta (okej jag och Greta bakade tårta :P) till Linn. Vi hade tänt ljus på tårtan och sjöng jättefint för henne och hon blev jätteglad! :D Sen satt vi bara och snackade och fjantade oss, precis som vi alltid gör, haha. Det var en riktigt mysig dag med er flickor, som alltid såklart!
Sen när dom gått hem kom våra gäster, eller gäster och gäster, min farmor och min morbror bara :P

Har försökt lägga in bilderna flera gånger men det funkar inte, får helt enkelt försöka i morgon istället.
Enda inlägget för idag, tyvärr. Återkommer nog i morgon.
GRATTIS PAPPA!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0