fredag

hej!
Har inte bloggat på väääldigt länge nu, men det beror på att det har varit lov och jag har då inte haft tid. Under veckan har jag varit med mina flickor varje dag och igår var vi i romme med några kill kompisar och det var så jäkla roligt. Tyvörr så försvann min väska med alla mina skidkläder samt mina pjäxor och jag fick låna AS FULA kläder där, men jag fick iaf åka. Jag har dock fortfarande inte fått tillbaka väskan -_-  men hoppas det löser sig!
Hoppas ni har haft ett roligrt och skönt lov, det har iaf jag. Det återstår ju faktiskt en dag och sen hela helgen så se till att njuta av den sista ledigheten nu för sen är det tillbaka till skolan usch :(

Vi hörs
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0