bilder

Har inte något att skiva faktiskt, så tänkte bara säga godnatt, även fast jag inte ska sova riktigt ännu. Men ska stänga av min dator och ta det lugnt innnan det är dags för sängen.
Som sag så säger jag godnatt och lägger in bilder ifrån fjällen resan jag var på vecka 3 med min familj och släkt. Hade ju lovat att lägga ut några och har fortfarande inte gjort det, så här kommer några. Ni får se flera en annan dag :)

Sov så gott och ha en bra fredag, så hörs vi förhoppningsvis i morgon när jag har kommit hem.
Puss


här är kusiner och min bror en kväll


liften, snodde bilden av min kusin. Visst är den fin?


såhär såg våran stuga ut, dock är detta min kusins men våran såg exakt likadan ut. Ser inte hela då.

Resten får ni se en annan dag :) Inte så roliga bilder idag kanske, menmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0