torsdag

Hej!
I morgon får vi jullov! Ska bli så underbart skönt!
Hann inte blogga i morse, eller satte inte ens igång datorn så därför blev det inget inlägg.
Sitter nu iaf och tittar på Glee, efter det ska jag försöka fixa lite inför i morgon. Det är nämligen så att direkt efter skolan, har bara julavslutning och är förmodligen bara där i ungefär en timme, så följer Linn, Debbie och Emelie med hem till mig. Här ska vi sedan fixa oss, chilla, laga och äta middag innan vi drar på fest. Kommer bli skitkul med brudarna igen! Vet bara inte alls vad jag ska ha på mig, alltid lika svårt. Känns som att jag haft allt på mig flera gånger, och det känns därför lite tråkigt. Sen vill jag egentligen inte ha något tajt men det är typ allt jag har i festkläder :S , ilandsproblem haha!

Pusss


Kommentarer
Postat av: M

söt blogg :) besök gärna våran

2009-12-18 @ 08:06:29
URL: http://threeonly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0