pluggpluggplugg

Hej!
Idag är jag trött igen, alldeles för trött för att göra något annat än sova egentligen. Men tyvärr borde hela min resterande dag gå åt till plugg, eftersom jag har ett stort geografi prov i morgon och jag kan verkligen ingenting! Inte bra Jenny, inte alls bra! Men jag vet att det inte kommer bli att jag sitter och råpluggar, för det första för att jag är så sjukt trött och sedan så tror jag ändå inte jag kommer få in allt i huvudet.. Det får gå som det går på provet i morgon, vilket betyder att det kommer gå åt helvete. Men då vet jag åtminstonde att det är mitt egna fel!

PS, samhällsuppgiften jag skickade in för drygt två veckor sedan, via urkund och allt, iaf den fick jag MVG på! :D
aja, skirver mera senare!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0