måndag

Hej!
Nu dag idag. Ny vecka. Skoldagen har varit rätt slapp, eller har innehållt en hel del springandes men ändå en skön dag. Vi har haft fotbollstunering i brommahallarna hela dagen, alla ettor på JENSEN. Trodde aldrig att det skulle gå så bra som det gjorde för oss, trodde att vi kanske skulle vinna en match men inte mer än så. Ack så fel jag hade! Vi kom ända till final, och efter fem minuters tilläggstid, skulle det hela avgöras med straffar. Det var på den sista straffen allt avgjordes, och vi förlorade under denna sista straff, tyvärr. Tycker så synd om killarna i min klass som så gärna ville vinna, och verkligen förtjänade det! Men jag tycker vi var grymt duktiga ändå!
Man var tvungen att ha två killar och två tjejer på planen hela tiden. Jag skulle inte ha spelat så kom dit i strumpbyxor, en tshirt och linne över rumpan. Sedan är det en tjej som hoppar av vilket betyder att der bara är Lwam och Linn som ska spela för tjejerna- alltså inga avbytare. Dock skullle också våran coach Linda medverka men hon fick/orkade inte i slutet så jag tvingades hoppa in. Gjorde ingen succe kan jag väl säga, förstörde snarare, men jag ställde iallafall upp för laget, och det borde väl egentligen vara det som räknas. Men känner mig så dum ändå haha.

Efter skolan och fotbollstuneringen så drog jag och Linn raka vägen till vällingehus för att äta lunch och plugga geografi. Satt där i cirka två timmar innan vi rörde oss hemåt.
Nu ska jag snart hoppa in i duschen sedan blir det plugg!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0