lucia och tredje advent

Idag är det söndagen den 13 December 2009. Detta betyder att det är både lucia och tredje advent idag, och jag säger som förut-Ingen jävla julkänsla ännu, vad är detta? Jag som totalälskar julen, ge mig lite julkänsla nu när det endast är 11 dagar kvar till julafton!

Påtal om annat så övenattade jag hos Linn igår, meningen var att vi skulle plugga samhälle, käka godis och titta på eva och adam avsnitt. Vi sket i att plugga, och vi tittade istället på några sex and the city avsnitt och sedan filmen hairspray. Alltid lika mys med Linn! Vi vaknade i morse och skulle börja plugga eftersom vi har ett jätteviktigt prov nu på tisdag som vi inte börjat med ännu, smart va? Men det är så jäkla svårt, fattar ingenting! Så jag gick hem, hoppades på att kunna lite nu men nej, fattar inte ett skvatt- vad gör man?
Jag vet helt seriöst inte vad jag ska ta mig till, jag MÅSTE plugga för jag måste få MVG på detta prov för att få MVG i samhällskunskap, men jag fattar inget och kan då inte plugga!
FET JÄVLA ÅNGEST!

puss


Kommentarer
Postat av: Emmelist

vad roligt att du vill vara med och tävla Jenny! :)



Hoppas dom drar dig :D



allt bra annars?

2009-12-13 @ 19:00:08
URL: http://emmelist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0