känslor

Fan jag är så frukstansvärt trött på detta. Jag får aldrig göra någonting alls. Förstår ni inte att ni förstör min ungdom? Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva, känner mig bara så maktlös, som om ni inte bryr er alls om hur jag känner och vad jag vill. Bara era jävla regler och tider, det funkar inte längre. Många gånger vill jag bara försvinna, så jag slipper tänka och lägga engeri på allt detta. För det tar musten ur mig, jag blir lika arg och ledsen varenda jävla gång. Varför kan jag inte få vara arton så det inte finns något att säga till om, då jag får göra som jag själv vill. Är det inte på tiden att jag också kan få ha lite kul, utan att behöva ljuga för er?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0